Tuesday, April 15, 2014

3 Cara Mudah untuk Memikat Hati Lelaki


Bila anda seorang wanita, jangan pernah berfikir  hanya dengan diam pria idaman anda akan datang mendekati anda. Hal tersebut belum tentu akan terjadi, sebaliknya bila anda menemukan sosok laki-laki yang sesuai dengan idaman anda tidak ada salahnya anda mecoba mendekatinya.

Memikat hati lelaki memang tidak mudah, maka dari itu pada artikel saya ini saya akan memberikan tips bagaimana memikat hati lelaki dengan mudah, antara lain sebagai berikut :

Percaya Diri
BIla anda memiliki rasa percaya diri didepan lelaki maka ia pun juga akan merasa percaya diri, hal ini merupakan syarat yang paling penting untuk memikat lelaki, jangan pernah grogi.

Tatap matanya
Apabila anda sedang bercakanpan dengan lelaki yang anda idamkan sebaiknya anda menatap matanya, dengan ini maka lelaki tersebut juga akan merasakan getaran rasa yang anda berikan. Banyak lelaki yang menggunakan cara ini untuk memikat seorang wanita.

Move on

Bila anda sudah berusaha namun sang lelaki menolak atau tidak merespon perhatian yang telah anda berikan
jangan berkecil hati, terus berjuang untuk mendapatkan lelaki sesuai idaman anda misal dengan kalimat lain "masih banyak ikan dilaut sana"

Semoga artikel saya bermanfaat

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright mukti mukti |